VIKTOR KUSTEIN
Human Resources Director at VIVANTIS
Vivantis je velkým hráčem v internetovém obchodu s parfémy, kosmetikou a módou nejen v Pardubickém kraji. Co je u vás nového?
Snažíme se klást důraz na naši regionalitu a prezentovat se jako zaměstnavatel, který dokáže poskytnout stejné výzvy a podobné podmínky jako velcí zaměstnavatelé v Praze nebo v Brně. Chceme ukázat světu, že miliardovou firmu lze vybudovat a provozovat i mimo velkoměsto, protože i tam se dá najít dostatek potřebných zaměstnanců.
Jaké máte aktuálně volné pozice? O jakou práci se jedná a co by potenciálního uchazeče mohlo zaujmout?
Pro e‑shop jsou klíčové hlavně technologie a marketing, proto aktuálně hledáme hlavně specialisty online marketingu a programátory s dobrou znalostí PHP, Vue nebo React. Potenciálním zájemcům o tyto pozice nabízíme především tu výhodu, že zázemí velké firmy a stejné výzvy a technologie jako například v Praze jim dokážeme nabídnout v místě jejich bydliště.
Mohou u vás najít uplatnění také uchazeči mimo obory IT a marketingu?
Určitě ano. Krom těchto klíčových oddělení je pro nás důležité co nejrychleji dostat naše zboží k zákazníkovi. Takže po celý rok hledáme zaměstnance a brigádníky na logistické pozice skladníků, expedientů nebo pickerů pro náš sklad v Chrudimi.
Kde všude v zahraniční působíte? Dokážete říct, ve které zemi se vám nejlépe daří a kam v budoucnu plánujete expandovat?
Klíčovým trhem je pro nás jsou kromě ČR a Slovenska třeba Rumunsko. Nově působíme například v Itálii. Celkově působíme v osmi zemích Evropy a nějaké další expanze pravděpodobně přijdou.
Do jaké míry ovlivnila pandemie váš byznys?
Z hlediska byznysu nás ovlivnila hodně pozitivně. Myslím si, že jen málo oborů vychází z této krize s daleko lepšími výsledky, než s jakými do ní vstupovalo. Osobně si myslím, že aktuálně není na trhu stabilnější zaměstnavatel než e-shop, což považuji v zemi, kde se primárně všichni soustřeďují na sektor automotive, za velký úspěch.