Skip to main content
Domovská stránka » Kariéra ve STEM » NÁBOR IT SPECIALISTŮ JE JAKO HRA. A MY MÁME DOBROU STRATEGII
ADVERTORIAL

Oslovit IT specialisty s nabídkou práce je velmi specifická disciplína. Proto vznikly Kariérní stránky na platformě Jobstack.it, která se zaměřuje výlučně na práci v IT oblasti, což jí přináší značnou konkurenční výhodu. Ví, co „ajťáci“ hledají, preferují, a navíc k nim mluví jejich jazykem.

JAN SILBER

JAN SILBER

jobstack.it leader & recruitment wizard

Vaše platforma se inspirovala tím nejlepším od konkurenčních kariérních webů a posunula vše ještě o krok dál. V čem konkrétně tkví největší přidaná hodnota pro inzerující firmy?

Spíše bych řekl, že jsme viděli, co na trhu chybí. IT publikum je specifické, potřebuje komplexní informace a čím seniornější lidi chcete oslovit, tím je to těžší. Jobstack.it se zaměřuje jen na IT, to nám umožnilo připravit tu nejlepší strukturu informací zaměřenou přímo na IT specialisty. Proto přicházíme s konceptem kariérních stránek, kde je všechno přehledně na jednom místě. A hlavně na místě, kam ajťáci chodí!

Víte, že ajťáci si už práci nehledají, ale vybírají?

Ale největší hodnota pro firmy je vlastně v celém procesu tvorby. Klíčová je totiž odpověď na otázku „Proč bych u vás měl chtít pracovat?“ Základem je tedy si ujasnit, koho chceme oslovit a co může firma kandidátům nabídnout. V každé firmě se totiž najde něco jiného.

To, že firma má vydefinované kdo a proč by v ní měl pracovat, je důležité nejen pro oslovení kandidátů v celém recruiting procesu. Díky tomu se hlásí lidé, kteří sdílí podobné hodnoty a ví, kam jdou. Také to při pohovorech vytváří manuál pro komunikaci a zlepšuje úspěšnost hiringu. Zvyšuje se tak i šance, že vybraný kandidát ve firmě vydrží a bude spokojený. A to je k nezaplacení! Velkou roli hraje i složení našeho týmu. Máme dlouholeté zkušenosti nejen z HR a marketingu, ale i z IT.

Najít vhodné kandidáty pomáháte jak malým, tak i velkým mezinárodním firmám. Pro koho je vaše kariérní platforma určena především?

Řešení jsme navrhovali tak, aby bylo modulární a pro všechny. Různé firmy mohou využít jiné obsahové bloky a výsledkem je na míru vytvořená kariérní stránka. Pokrýváme tedy potřeby jak velké korporace, tak i digitální agentury nebo vývojové firmy.

Podívejte se, jak by mohla vypadat vaše microsite ZDE

Co vše se o dané firmě potenciální kandidát na vašich stránkách dozví? Jakým informacím přikládáte největší hodnotu?

Nelze říct, které informace mají větší váhu, protože pro každého je důležité něco jiného. Poskytujeme optimální mix informací tak, aby si kandidát mohl vybrat to své. O firmě se dozví co dělá, jak to dělá, jaké používá technologie a postupy, na jakých projektech pracuje a případně i pro jaké klienty, jaké jsou firemní hodnoty a kultura, model práce, benefity, místo a vybavení kanceláří, jaký je náborový proces… Formou videí a rozhovorů se také seznámí s lidmi z firmy a další fotky či videa dokreslí celkový dojem.

Vybírejte si rovnou z databáze volných ajťáků!

Jak dlouho trvá příprava kompletních kariérních stránek?

Příprava je individuální. Hodně záleží na dostupnosti klíčových lidí v dané firmě, ale obecně 2–3 měsíce.

Po jak dlouhé době od zveřejnění kariérních stránek se dostaví výsledky?

Ke zlepšení dochází okamžitě! Jobstack.it má jednu z největších návštěvností v oblasti IT práce v ČR a kariérní stránky jsou propagovány na mnoha místech jak v rámci portálu, tak i mimo něj. Takže dokážeme využít jejich potenciál naplno.

Next article