Junior Brand Manager společnosti Danone Lukáš Hlaváček, který buduje značku Actimel a pracuje na její komunikaci směrem ke klientům, si s námi povídal o tom, co zahrnuje práce pro společnost Danone.

LUKÁŠ HLAVÁČEK
Junior Brand Manager společnosti Danone
Do společnosti Danone jste před lety nastoupil jako čerstvý absolvent. Jaké byly vaše začátky?
Po dokončení vysoké školy jsem měl štěstí a dostal jsem příležitost pracovat v Danone na pozici Marketing Trainee. Navázal jsem tak na obor, který jsem studoval, a propojení vzdělání s praxí v reálném businessu pro mě bylo velkým přínosem. Vzhledem k tomu, že se jednalo o startovní pozici, byl od prvního dne kladen důraz na patřičné zaškolení a poznání toho, co mě čeká a jak fungují i další oddělení napříč firmou. Po několika týdnech onboardingů jsem byl připraven samostatně se věnovat náplni práce spojené s mojí pozicí.
Volné pozice v Danone najdete ZDE
Jakou pozici aktuálně zastáváte a co je náplní vaší práce?
Momentálně pracuji na pozici Junior Brand Manager pro Českou a Slovenskou republiku. Starám se o budování značky Actimel a její komunikaci. Dále se podílím na vytváření marketingové strategie Actimelu a s tím spojeným dlouhodobým plánováním. Moje práce je opravdu pestrá, žádný den není stejný. Actimel je úspěšná globální značka, což v praxi mimo jiné znamená i úzkou a častou spolupráci s kolegy z CEE regionu.
Hledáte práci v marketingu? Zkuste to v Danone!
Čeho byste chtěl v Danone dosáhnout?
Marketing je neustále se vyvíjející a dynamická disciplína, která mě naplňuje. Je plná výzev, a to mě baví. Proto bych i v horizontu několika následujících let rád zůstal v tomto odvětví a posouval se dále. Jedná se o obor s mnoha příležitostmi, které bych rád poznal a využil.
Jak vypadá život v Danone? Nahlédněte ZDE
Co vás na práci baví nejvíce?
Nejvíce mě baví sledovat nákupní chování našich spotřebitelů. Jak se nám díky marketingovým aktivitám daří naplňovat jejich přání a potřeby, ale také ovlivňovat trh, analyzovat spotřebitele a tím vším dosahovat kvalitních výsledků. Samozřejmě to není jen o mně. V Danone mám štěstí na skvělé kolegy. A díky týmové práci, odhodlání a nasazení, které jsou pro mě motorem, není nic, co bychom společně nezvládli.
Doporučil byste práci v Danone vašim známým?
Ano, práci v Danone bych určitě doporučil, dokonce jsem i tak několikrát učinil. Danone je úžasný zaměstnavatel. Nabízí mnoho různých možností profesního i osobního rozvoje.
Jaké oddělení v Danone najdeš? Zjisti ZDE
Jaké vlastnosti by měl mít ideální uchazeč o práci v Danone?
Správný uchazeč by měl mít pozitivní přístup k práci a ochotu učit se novým věcem. Pokud k tomu dokáže hravě zdolávat překážky, být týmovým hráčem s tahem na branku a na rizika bude nahlížet jako na příležitost, je tím pravým člověkem pro Danone.
Hlavní znaky Danone firemní kultury
– Dynamická společnost
– Hybridní způsob práce a flexibilita
– Tykání – žádný dress-code – neformální vztahy
– Zázemí nadnárodní společnosti, možnost kariérního růstu vertikálně i horizontálně
– Komplexita pozic, vysoká osobní zodpovědnost