Anežka Chudlíková – známá jako Not So Funny Any, je 26letá youtuberka, která založila vlastní kosmetickou veganskou značku
Jsi známá youtuberka a instablogerka. Kdy jsi začala brát svou práci vážně? Bylo tvým záměrem dostat se až sem?
Nikdy nezapomenu na moment, kdy jedno z mých prvních videí vidělo přes dva tisíce lidí. Nevím, proč mi zrovna toto číslo utkvělo v paměti, ale pamatuji si, že tehdy jsem si řekla: „Wow, možná má smysl natáčet dál!“ Vyloženě cíl, že jednou budu tam, kde jsem teď, jsem neměla. Jen jsem věděla, že v tom chci pokračovat a uvidím, zda mi to vyjde. A vyšlo…
Kde čerpáš inspiraci pro to, aby byl tvůj kanál odlišný od ostatních a zároveň poskytoval stále kvalitní obsah?
Určitě ze zahraničí. Člověk nesmí „usnout na vavřínech“ a měl by stále sledovat aktuální trendy. Doba dnes ubíhá rychle a zapadnout mezi vším online obsahem je velice jednoduché. Zároveň si však myslím, že je důležité si udržet svůj vlastní rukopis, díky kterému mě mají fanoušci rádi. Takže tvořit nové věci, ale svým stylem.
Jsem otevřená inovacím a fascinuje mě, co všechno lze vymyslet.
Poslední roky se věnuješ i vlastní kosmetické značce. Co tě k tomu vedlo a v čem je tvoje značka inovativní?
Nechtěla jsem být brána pouze jako „ta youtuberka“. Chtěla jsem sama sobě dokázat, že pokořím i zdánlivě nedosažitelný cíl – založit si vlastní kosmetickou značku. Nápad na založení značky vznikl v New Yorku, městě neomezených možností. Myslím, že moje značka se odlišuje od ostatních v tom, že za ní stojí srozumitelný příběh – založil ji jeden člověk, kterého lidé znají nebo mohou poznat a vědí, jaké má zásady. Nepatří nějaké obří korporaci, kde nevíte, proč značka vznikla, kdo ji založil a jaké má zásady a postoje. To se totiž hodně odráží v produktech. Všechny mé produkty jsou netestované na zvířatech, 100% veganské a vyráběné s láskou v malé české manufaktuře. Sama se podílím na vytváření nového produktu od začátku do konce.
Jaký vztah máš k inovacím a bez jakých vychytávek by ses neobešla?
Jsem otevřená inovacím a fascinuje mě, co všechno lze vymyslet a zjednodušit si tím práci. Moje výroba by se určitě neobešla bez strojů jako velké mixéry, poloautomaty atd., které práci velmi urychlují a usnadňují.
Co je pro tebe v rámci podnikání největší výzva a cíl?
Na začátku pro mě byla výzva do toho vůbec jít, protože jsem opravdu neměla žádnou zkušenost s podnikáním. Teď je pro mě výzva a cíl zvětšit firmu a dostat se i na zahraniční trhy.